• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

VTH

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
1 November 2021
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
61
Poäng
196
Någon som vet om förfrågningar försvinner under helger? Har en som försvinner 26/12 på bisnode som behöver försvinna innan jag söker ökning på Fairlo.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Var det inte nu i slutet på december flera sa att de sagt att Fairlo Lösa skulle bli tillgängligt för alla . ?
 

niclin

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
20 September 2011
Meddelanden
148
Mottagna reaktioner
3
Poäng
32
Grymt! Grattis till dig!
Så fruktansvärt skönt! 4 bisnodeförfrågningar idag men jag testade att ansöka och fick ökat från 50-100000. Nu släcker jag vivus, loanstep och daypay samt får över en slant till sparande också startar vi resan mot ett friskare ekonomiskt liv!
Vad hade du för bisnode betyg ?

Mitt är 1 men jag har inga förfrågningar senaste tre månaderna förutom fairlo och tre dragningar i rad på 50 000. Hopps att det går att höja för det hade hjälpt så mycket ! Någon med erfarenhet att höja 50-100 med dåligt bisnode betyg ?
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Vad hade du för bisnode betyg ?

Mitt är 1 men jag har inga förfrågningar senaste tre månaderna förutom fairlo och tre dragningar i rad på 50 000. Hopps att det går att höja för det hade hjälpt så mycket ! Någon med erfarenhet att höja 50-100 med dåligt bisnode betyg ?
Dom går ej efter betyg däremot kollar dom
Om allt går ihop med kalkylen :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp